Art. 27c ust. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (tekst jednolity Dz. U z 2020 roku, poz. 1668 ze zm.) reguluje kwestię składania oświadczeń w samorządzie województwa:
- radny składa oświadczenie przewodniczącemu sejmiku województwa
- marszałek województwa oraz przewodniczący sejmiku województwa składa oświadczenie wojewodzie
- wicemarszałek województwa, członek zarządu województwa, sekretarz województwa, skarbnik województwa, kierownik wojewódzkiej samorządowej jednostki organizacyjnej, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego wojewódzką osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu marszałka województwa składają oświadczenie marszałkowi województwa.
Wymienione osoby składają oświadczenie majątkowe wraz z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni i jego korektą w dwóch egzemplarzach.